Magen./ längtan om ett barn

I går såg jag något program på kanal 3 vid 20-21 längtan om ett barn tror jag det hete o gud så berörd man vart.
En av tjejerna hade en rixk graviditet o hade mycket extrakollar och ultraljud.  mot slutet  så slutade barnet växa och var redan litet fårn början så det var igångsättning 2 veckor innan  beräknad födsel. Och jag bara kände hur jobbigt det måste ha vart. och så kom ju dom hämska tankarna tänk om vi får det beskedet nästa gång. skulle inte ha sätt det alltås men det var ett bra program.

samtidigt i går så tog jag lite bilder på magen.  och den är värkligen inte stor på vissa ser den störe ut och på andra mindre.

   
Gravid vecka 36.

Samtidigt som jag bara längtar efter att H*N skulle vilja komma ut nu så vill jag inte det utan nu känner jag mer att stan kvar där inne och väx till dig.  fast jag har ont av min foglost ing o vet att den kanske bara blir vära med mer vikt men hällre det och en välmående bebis sådan får man stå ut med lite smärtor hitt o ditt.  Man vet ju att det leder till något gott.





Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Tror de du kan ha havandeskapsförgiftning? Det hade väl hon som blev igångsatt på kanal 3 som hade en liten bebis i magen?



Magen börjar verkligen bli stor nu!, härligt!



Vad gör ni i helgen då?

2011-11-18 @ 20:51:14
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!