Lördag och bad

 
( Min bror timmy och Olivia                   morfar och Olivia)

Ja det var en tidigt morogn för mig och Tössen här hemma då vi hade planaerat in badhuset där vi skulle träffa resten kl 9. Var skönt att va där tidigt då det inte var så mycket folk. Men tyckte inte det var så mycket överhuvudtaget som det kan vara och som jag vet det har vart när vi har vart där förut.

OLivia var otolig o ville in in o bada direkt men vi var lite tidiga så vi fick vänta in dom andra litte gran. Väl inne så var det full fart hela tiden varken tid med att fika eller gå på toa. Så man fick ta henne upp urvatnet kändes det som. Men vi alla som känner våran prinsessa vet att hon är helt vattentokig och hon är som fisken i vattnet när man väl har chansen. Men även lite observerande mot visa saker.

Kan ju medela att jag rä helt slut i kroppen så det gör inte så mycket att robban inte är hemma för jag lär nog somna rätt snart jag med.  Olivia höll på att somna när vi kom hem och hon väntade på maten men jag han se henne så jag fick ta med henne i köket o hjälpa till med maten men efter mat i magen fick hon lite energi och så fick hon sitt efterlängtade lördags godis som hon fick köpa på vägen hem fårn badhuset. vi befan oss där från kl 8.50 till kl 15.15 var vi utanför portaran och på väg hem. Kan ni gissa om det tog lång tid hemm sedan med ingen vagn o man måste gå.  Men hon var duktig lite gnäl men hon viste att mamma inte ska bära så jag sak gå men är det långt kvar sa hon några gånger. Hon är bara för söt o go våran dotter.
Gud vad jag älskar henne högt trots att hon kan va en väldigt jobbig 3 åring i bland eller varje dag men inte hela dagrana. Ja det var våran dag i dag i alla fall i största allmänhet så Olivia liger utslagen i sin säng  sen en tid tillbaka toro vi båda två kommer sova gott i natt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!