Lördag kväll och söndag morgon.

Va vart ju som sakt var barn lediga i går kväll. Jag yckte vi skulle gå på bio men min käre sambo tyckte inte det har är ingen bio människa om man sägar så. Han ser hällre filmerna hemm sedan  för då slipper man alal andra som skratar, praslar med godis och knaprar pocorn säger han.

Det slutade med att han van vi åkte ner till ICA på vägen hem där  vi hadade lite chips och annat småt o gott.  väl hemma vart den att se en film som gick på tv. och så såg vi 2 till så det vart rätt sent. Och vi behövde inte stan filmerna än enda gång vilket man inte är bortskämd med nu längre.  vi möss ner oss i soffan o bara njöt. Vilket kändes helt underbart.

Vi sov ut länge i dag  jag gick upp kl 10 ur sänge o gjorde en mys frukost till oss som jag sedan gick in med till sänga där vi mös ner oss. Men den myssiga frukosten vart lite katastrof. brikan med allt for i golvet så vi fick ställa oss o rädda det som gick. torka golv bord och slänga kläder i tväten. samt gör lite ny dricka till oss. vi fick oss ett gött skratt i alla fall. fast det kändes tråkigt när man väl hade ansträngt sig. Vi kröp ner tillbaka i sänga och åt våran frukost såg på tV och vara var. Vid 12 tiden klev vi ur sänge o gjorde oss i ordning. Helt underbart. vet inte sen när jag har lega så länge i sängen. 


Så fick våran myss kväl och morogn bli och vi ångar inte en minut av den. Och det var nog våran sista mys kväll som enbarns föräldrar. För snart är vi två barns föräldrar och vi längtar så efter det. Trots att vi vet att vi kan möta motgånger, med dålig sömn fler blöjbyten, bli ner kräks o så vidare men det hör ju till livet som småbarns förälder. 

Nu väntar sänge på mig  är  rätt seg o trött i kroppen trots all vila *LER* i morgnon blir det en runda på stan där vi jag och Olivia sak träffa bestemor och min pappa. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!