I går tog jag mig modet.

I går så gjorde jag det som många inte trode att jag skulle göra eller våga.  Jag åkte ner med Olivia till stan efter inskolningen och så gick jag in på klippoteket och fårgade i fall dom hade några droppintider fans en direkt. och hon som kilipte mig och tog i mot mig var en helt underbar tjej. Vi pratade om allt. och  hon gav mig olicka förslag.

Kan ju säge er det att jag är korthårig. mer en 1/3 är borte.   har kanske 1/3 del kvar.

nu är bilderna inte så där toppen då jag tog dom själv i dag  och håret är inte så i ordning gjort men nu får i alla fall se längden.

Det jag hade som krav var att jag skulle får upp det i en tofs om jag skulle behöva det å man är mamma och snart det till 2 och det är ju inte alltid man har tid att fixa med det. Samt att jag bara ska behöva kunna borsat håret och sedan är jag klar.

Så här vart resultatet.

       


Så vad tycker ni alla där ute. har jag gjort bort mig helt. Kan ju säga till den som inte vise det inna så var mitt hår ner till svanskotan.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Blev riktigt snyggt. Blir kalas att du både kan ha lockigt och även plattat =) ett bra val Tessan !!!

2011-11-01 @ 20:37:46
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Gullvi

det blev jätte bra du passar verkligen i det, så du ska verkligen vara nöjd.

2011-11-02 @ 01:02:39
Postat av: Stolt mamma till två

Oj hur har jag missat detta? Snyggt, Vad modig du är!

2011-11-09 @ 09:06:40
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!