helg och Lördag.

Ja då var man i mittan av helgen redan. och vi här hemma håller på o förbereda oss för kalas i dag är det nämligen så att min mormor fyller år och så fyller även robbasn mamma år. så i dag blir det kalas hos farmor säger Olivia.

I går fixade jag till hennes packet  som vi löpte saker till i går på stan. Vill inte lägga upp någon bild änu då jag vet att hon i bladn titar in här.  kanske inte har tid i dag men för säkerhetens skull.

Annars så  ska Olivia sova över oss farmor o farfar då dom sak baka peparkakor i moorgn så jag och Robban blir barnledig vad vi sak göra med den kvällen är vi inte riktigt överens om så får väl se vams vilja som viner.

Ha en br adag i solskenet.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Skönt med lite vuxen tid. Vad är det ni velar mellan att hitta på då? Hoppas din vilja går igenom då! ;)

2011-11-19 @ 16:09:58
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!