Ge mig råd.

Är så tröt på det här nu. Vet inte hur jag sak göra. det hjälper inte med något som vi har försökt med.

Olivia bestemer själv vad hon vill ha till frukost och hon blir tokig om hon inte får det hon vill ha. Men det tar henne sedan alt fårn 45 till 1 tim vid matordet för att få i sig frukosten och lika så när vi äter. Någon som har tips på hur vi ska göra. Vist att man inte sak stressa i isg mat o frukost men att sitta mer en 1 timma tycker jag är för mcyket. för hon äter inte utan styr med allt annat sjungar, sitter o pillar bort smuts mellan tårna,  pratar,  fladrar med armar så att glass flyger i marken. Vist dom är barn det vet jag och det gör mig inget att olyckar kan va fram tror mig. Men deta tjat över att ät nu  gör mig galen känns som det förstör hela dgenen för mig för man blir ju sur o iriterad på det och det känns som att jag tappar tålamodet hela tiden. men biter i hopp.

Snälla ni med barn som också drabats av det eller känner någon vad gjorde dom . Jag har slut på fantasin, vi har tagit bort maten fårn henne och låttit henne  gå till nästa gång vi ska äta, sutit o trälat o påmint hänne, tagigt henne fån bordet o in i sängen för o sova,  och matat i hene. på dagis går dethur bara som hälst och hon äter allt där.  vilket man känner att man blir fustrerad över. då hon är mer hemma nu än på dagis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!