Gavidvecka 36+2


Jag:
Mår bra visa dagar o lite sämre andra men så är det. Har mcyket halsbräna och jag har gått o vart väldigt orligt. tycker att jag är så liten mot sist när jag väntade Olivia och vet att jag inte hade gått upp något föra gången jag var hos MVC. trots att min Barnmorsa sa att det är ingen fra för magen har växt så känns det konstigt i alla fall. så jag hoppas att nu i dag när jag och Olivia kommer ditt att jag har fel på min kansla. att jag har gått upp lite gran i vickt men att magen är stor nog.  kräks i bladn man inte ofta och jag vet inte varför i fall det kan bero på vad H*N där inne styr med.
Annars så känner man av belastningen mer nu och det är inte så underligt då magen ska ha sjunkigt något och den står på hvudet som olvia brukar säga.
Nu är det bara slutspurten, den sista månaden kvar att gå.

OLivia stora syster:
Väntar förväntansfult på en lila syster. och är så instäld på det. Vi har ju hela tiden pratat med henne om att det kan bli båda men hon sak ha en lila syster. och vart det en lile bror skulle hon flytta sa hon i går. Mammas lila tjej vet inte  hur vi ska göra. Om det nu skulle bli en kille eller tjej för inte nog med att det ska komma ut en flicka utan den sak heta tjejen med och inget annat.

Barnet i magen:
H*N är mellan 45-47 cm lång och väger mellen 2500 - 2800 gram.
pojckar är oftast något tyngre en flickor. Det skiljer ungifär etthundra till två hungra gram mellan pojckar och flickor.
H*NS sugmuskler har blivit starkare och det har blivit rundare i hela ansiktet.
En färdig individ gör sig redo att födas.coh som sakgt var nu är det bara slutspurten kvar men redan nu går det bra att födas till ett liv utanför livmodern.
H*N har trängt ner djupare i bäckenet, magen har sjunkit och plötsligt blir det lättare för en att andas( alltså jag mamma) .
H*N  lägger på sig ytterligare ett kilo under den sista månaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!