fredags mys.

Nu sitter vi här hemma o har fredags mys. på väg hem fårn bestemor så stanade vi till på ströget o köpte med oss rebenspjell så det har vi sutit och mumsat på tillsamans med morot och gurkstavar  vitlöksdip och taco dip och bauget  ost o smör.  riktigt gott hade nog varti gott med ett glass rött eller vit vin till med men det fick bli pärondricka för olivia och sedan krusbärs cider till oss stora.


På stan fick jag även springa in på lindex för att fixa till en överdel till i morogn då vi sak till badhuset jag Olivia där vi sak möta upp min pappa och lile bror, samt jonas o hans son som är ett halvår yngra en olivia.
Det finns ju inte några bikinidelar nu direkt så jag inhandlade en vanlig bh på rea som jag kan använda. folk får ävl tycka jag är tokig. men har inget val då jag inte kommer i min överdel jag köpte i sommras. köpte en brun i alla fall för jag har ett par bruna bikinatrosor som jag kan ha till den.

Nu är det snart dags att myssa ner sig igen i soffan med lite pocorn som Olivia med vill ha det tillhör nästan fredag för oss.. jag kommer nog hålla mig till gurkan och moroten då det var så gott att snasak på.
Det sak även  tidigt i säng då vi sak upp sakpligt i moorgn kl 9 ska vi möta upp dom andra. Så tor jag ska förbereda lite redan nu paka ner Olivias saker min  så har vi bra matsäcken som ska ner o göras i morogn.


Kommentarer
Postat av: ´Sandra

Gott med gurka, morötter och dipp =)

2011-11-25 @ 22:25:48
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Denna verkar skön, dock fanns den bara i din storlek =/ http://www.bonprix.se/produkt/t-shirt-bh-f-kupa-vit-933111/?bpsid=1640044263204291560-0-4ed00613&style=4746265&sk=7308



haha får skaffa större tuttar ;)

2011-11-25 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!