Är fortfarande helr slut.


Ja någon villa i natt vart det ju inte.
Och det slår ju inte fel för 5 öre. Olivia har haft växtvärk under natten och drömt om spöken så det har vart upp o ner ur sängen för mig och robban i natt. 
Spelar ju ingen roll att Robban går upp i bland för jag vaknar ju i alla fall. Och varje gågn har det tagigt mig ca 30 minuter att somna om. Men det är skötn ändå att vi är två som hjälps åt.
För  man är ju inte smidig i och ur sängen kan jag ju säga er.  Efter en dusch i går så kändes det lite bättre med samandragningarna. men dom fasn fortfarande där under natten men dom var inte lika intensiva.
NU sak vi gå mot förskolan snart Olivia vill bara titat klart på ett av barnprogramet som var nu.
Efter jag lämnat på förskoilan så blir det nog bara hem o slänga sig i sängen och villa.
Hoppas på att man somnar till eller i alla fall får tillbaka lite energi.  tur att Olivia med är lite seg nu på morgonen för i dag orkar inte mamma med någor bestyr och tjafs om frukosten.


Kommentarer
Postat av: Stolt mamma till två

Hoppas du får både sömn och vila det kan du behöva nu. Det är verkligen inte långt kvar nu du det går undan nu mot slutet eller hur känner du sj?



Inatt har det inte blivit någon bra sömn här heller för varken Richard eller mig. Milo har vaknat ca 1 gång i timman och sen ville Alvin upp kl 6 imorse. Behöver jag säga att vi är som Zombis idag?

2011-11-23 @ 11:19:10
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!