sjuk sjuk

Fy Fan säger jag bara. Jag är så hjävla sjuk. och är helt förstörd. en timma fårn det att jag komm hem fårn praktiken så fick jag bo på toa och öika så under natten och morognen. Jag har åkt på någon kräksjuka. inget videre när man har prkatik som man vill sköta så man klara va den.  inte nog med det så fick inte olivia gå till dagis i dag häller så robban fick vara hemma för vård av baran. Och det berode på att jag var sjuk o att oliva kan  gå med smittan och smitta andra så hon får inte komma tilbaka fören jag ahde varit kräk får i 48 timmar. så på fredag  får hon gå till dagis o jag till praktiken om det håller i sig nu för sen kla 11 så har jag inte behövt springa något. Ont i hela kroppen har jag med.  när man får liga så länge och maggen är hungrig och gör ont man man vågar inte äta något för allt har kommit upp direkt. 

Annars så kan man ju okmentera vårat finna väder i dag med snö på morognene och nu så började det rengna och så vart det snöblandat reng och nu så kommer det bara stora snöflingor ner och det är vit på gräsmatan jag trode det var vår och maj nu så att  vi inte skulle få se någon snö mer.  men  man hade tydligen fel.  
tur att man inte är ute i snön i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!