ja god morgon på er.

i dag man man i alla fall säga god morogn med tänka på att det nästan är vindstilla ute i dag och solen lyser. Men jag vet inte i fall jag tycker min morogn är så god ändå. Här hemma så började tvätiden kl 7 och snart är dom första masinerna klara så då är det att gå ner igen och hända och slänga in mer tvät. Det är ju så att tvätan  görs ju inte av sig själv. och den har kommit åt sidan här hemma  när jag har praktik för det har inte riktig hunits med.  måde jag och robban har haft fult upp på jobben och med andra saker som har gjort att vi har prioriterat Olivia och andra saker i förväg o så får man göra i bland utan att ha dåligt samvete käner jag. Ne sak väll ta i se till min tvät nu och sedan så behöver nog magen lite frukost i sig om jag sak klara av springet i tvätsugan och att hlåka lite här hemma.
[tvätt1]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!