inte mcyket skrivet

 är så med veten om att det inte blivit mcyket skrivet här den senaste månaden men det beror på att all energi har gått till familjen och praktiken som tar upp väldigt mcyket tid och energi för den delen när jag kommer hem så är jag så trött så jag   tar en dusch o sedan kryper ner i sängen. det är även så att jag har haft mycket kvälls pass på mitt schema på praktiken och då  kommer man även hem sent.  men det är bra med oss här i faliljen vi är friska o krya och vi lever livet i det fina vädret som är.

I dag så  kör jag praktik och licka så i morogn så nu är det bara 2 timmar kvar tills jag sak ta mig här i från och ditt. Så  jag ask börja förbereda matlåda att ta med mig och även fixa till mig för jag har tagigt sov morogn som var välbehövlig så jag  gick upp för 30 min sedan.  det ta mer på kroppen an vad man tor att va ute på prakitk.
Men det har gåt fort på prakitiken nu och snart så ah rjag min sita dag där.  och det skäns både skönt o tråkigt för jag har kommit in så bra i gruppen, men samtidigt så vill jag inte jobba på en demensavdelning o där är vad avdliningen är där jag är. Men jag är en erfarenhet rickare på grund av detta.  något jag tackar o tar i mot, fast jag var skeptisk till det när jag skulle ditt.

Låvar bätre updaterin under denna vecka som kommer.  och då sak jag försöka hålla i det med.  ha en bra helg där ute o tänk på mig när ni gör något roligt..


Kommentarer
Postat av: Snart mamma till två

Förstår att du lägger bloggen i andra hand men tråkigt för oss läsare. Allt bra annars?

2011-05-22 @ 11:13:41
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Nathali

Äldrevården på st.persgatan :)

2011-05-23 @ 08:19:40
URL: http://natee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!