drar ut på det.

Att dra ut på sakar kan jag vara bra på när det gäller skolan man jag tycker jag har hållt mig bra dena termin lämnat in i tid och inna slutdatum med.  så är nöjd över hela mitt uppläg fram till nu. under praktiken så har jag vart så fukuserad då den så jag  har itne orkat läga eneri på uppgiften vi hade att gör till det praktiksa arbete vi utfört under dom här 5 praktikveckorna.  nu ligger jag efter. har suttit o titat på uppgiften några dagar nu man har kommit på undan flyket till att inte göra den och  gjort annat i stället så i kväll vet jag avd jag gör eller på söndag kväll.  för jag vill ju ha till till min kära familj med nu under helgen jag är ledig.


Annars så ahr vi vart i väg o inhandlat morsdags presenter till våra mödrar. så får väl se i fall oliiva  har köpt någon fint till mig till på söndag inet jag räknar med för robban är ingen sådan har  jag kommit fram till man  det skuell glädja mig stort om han hade lakt ner en tanke till det i alla fall.  han var i alla fall med o valde bland sakerna som vi hitta till våra mödrar så han har i alla fall vart delaktig till sin mammas present mot vad han var föra året för då hade han glömt bort att det var mors dag  och tur hade han att  han hade lila mig som sin rädare i nöden som hade räknat ut det och köpt en present till henne. Nog om det nu sak vi alla i falijen laga mat till sammans det blir tacos i kväll..  så Olivia hjälper till med grönsakerna och  robban ster kötfärsen och jag jo jag hjälper vår prinsessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!