1 Maj

Då var det en ny manad tänkt vad allt går så fort.  helt otroligt snart  är min temin slut i ksolan och vi har sommarlov och då blir det bara jobb som gäller.  och jag tyckte nys det hade varit jul och jag började skolan igen.  men det 'rä ju ksönt att det går mot ljusare tidier i viket fall  så det inte är tvärt om.

I dag  så hade vi tänkt stan och första majtåget. men jag har inte kol på när majtåget börjar så vi får väl se. just nu känner jag mig rätt  trött o vet inte i fall jag orkar gå  på satn o shoppa för det har vart en jobigt natt man en jobbig katt och sedan jag som sovit oroligt och  vaknat en gång i timman ca. Så jag kan inte klaga på oliva denna dagen .

Men hoppas ni alal får en bra start på månaden .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!