Va busigt av mig

När Robban gick hem i fårn så tog jag paus i pluggandet för att natta olivia. Hon hade tjatat hela dagen på att hon ville göra kort men sådant kännde sig inte robban hemma med . Så jag satte mig med henne så hon fick göra några till påsk kort inna hon nattades. Men dess väre så kunde ju inte jag slita mig sedan. Och hade ju skapat fram ideer som jag var tvungen att göra. Så nu ligger jag efter i planeringen och ingen motvition finss nu kvar till att plugga.  så det fick bli det som vart gjort för i dag så får vi ta upp det hela i morogn igen.
har är olivias finn påsk kort.


 vist är dom finna.  hon säger faktist vad hon vill ha. och pekar så  hjälps vi åt att målla va dom och kilipa gör jag själv. annars så limmar hon själv med limstiftet och sedan trycker ditt det hela.  är stålt över henne.

Så har vi min kort då. Vart ett påskkort och ett födelsedags kort.




Men i bladn har man väl rätt till att göra något roligt också och inte bara ta i det man måste gör hela tiden .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!