tuvär inte än

Ja man är inte frisk än och men har ändå tagigt sig till ksolna och i dag tog det mott en massa i kroppen men vad sak man göra när plikten kallar på en !!!! För min del var det bara att gå på Grund av vad vi skuell göra i skolan. I dag hade vi bädning av halvsidigt förlmad person, något man måste var delakti i  gör att få G annars måste man göra om det en anna gång efter skolan inget jag kännde för Samt så hade vi MÄSK som står för människan socialt och kulturelt för er som inte vet.  ett änne  man int kan va bort i för vi går så fort fram. Sedan fick vi även informatin och psykriatin i dag en va inriktnignaran i 3 termin o den tilltaland emig mer en vad jag trode. så nu är jag lite förvirad. utav det med och inte bara utav febber.   känner mig lika virig som en diment tant i dag. 
 ja nu ahr jag beklagat mig lite ..
Men det är ju juvligt vårit väder uta  nu  somman kan juta va o det ger en ju lite energi i alla fall.



Kommentarer
Postat av: sandra

tyvärr är det så i skolan att man måste vara med "mindre bra" folk ibland =/

2011-03-25 @ 18:47:48
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!