stakars liten

Ja i natt har jag fott sprungit upp o ner felar gånger. tillsust så ville  vår prinsessa upp o in till oss o jag kände det att kom du mamma behöver ändå sömnen. Hon låg väl i vårat rum ca en timma och sedan satta hpn sig upp hosta till och sedan komm det värdens kräksfontän.  Jag sitter helt chockad några sikunder. och sedan for jag upp ..  Slog till på Robban  tog Prinsessan  under armen o sprang in på toa där jag försökte få henne att träffa toan vilket inte var lätt vill jag med ge.  Robban  fick stå i sovrumet o byta sängläderna och jag inne på toa med tössen. o jag led med henne att se hene där.. med allt dess kräks och hur hon stod o darade o känna att jag kan inte gör något. Var jobbigt.  detta inträffade vi 5 i morse. så när vi var klara med allt. med att tagigt bort sängkläder bädat om byt kläder på olivia och så vidara då var kl halv 6 jag tyckte det var onödig att gö o läga mig så jag bäda ner min älsklingar o sa god natt.  så jag utt la mig på soffan bara för o villa men somnade o det var behövlig sömn känner jag. Jag rä fortfarande trött efter alt bestyr o spring i natt. men nu sak vi på Personalmöte på jobbet och sedan bär det va till skolan . jag hoppas även att jag håller mig fråsk för jag sak ju åka på spa i morogn. Något jag ser fram i mott. så jag hoppas någon har en hadn över mig som gör att jag håller mig frisk fårn detta i alla fall. Blir nu att svälja 3 vitpeperkorn för jag har gört att man ska det.  ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Vännen! Nja...jag bloggar inte så flitigt...nån gång då och då:) Jo allt är bara bra=) Hoppas allt är bra med er?? Kramar Ida

2011-03-31 @ 08:08:46
URL: http://turbotuttan.blogg.se/
Postat av: Sarah -mamma till Alvin

Stackars Olivia, hälsa henne att krya på sig! Hemsk känsla att inte Kina hjälpa sina små när de mår dåligt, usch!



Ha det så trevligt på spat, vilket ska ni till?

2011-03-31 @ 10:07:40
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Leah

krya på prinsessan! och NJUT av spa:t, du är värd mycket mer än så!

<3

/Leah

2011-03-31 @ 19:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!