plugg

Det ända man gör  är att plugga när man går i skolan så känns det i alla fall.. efter att ha sutit i 3 timmar i ett grupparbete. Så kommer man hem och fortsätter hemma med en anna uppgift som bara blir längre o längre. och då är jag inte klar på långa vägar. någon som vill bytta med mig. R sak i väg på vita hästans match nu vid halv kvart i 7 så det gäller för mig att jag kommit undan en bitt inna dess  för sedan så är det jag som får ta hand om nattning o kvälls mat. här hemma.
Skolböker liger över hela skrvibordet. och jag känner  att jag har värdens o ordning på alla sakerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!