måndag

i dag har jag hinnit med en hel dell man skuell nog ha velet  gjort änu med saker man så  blev det inte. började skriva på ett arbeta som ska va inne på fredag o vart klar med det nyss så nu  är det renskrivet o klart:)  annar så ha rjag målat om min nagglar vart riktigt nöjd med dom man jag hittar inte min märken att sätta på naglarna blir riktigt ledsen  för jag skulle  vilja ha dom nu men finner inte dom någon stans :( 
 
Annars så ser jag på 1 unge i minuten  tycker det är bra. och så väntar jag på att R ska komma hem. då blir det kvällsmat o sängen . :(  så här ser naglaran  ut nu i alla fall.




vad tycker ni?
bilderna är inte dom besta men var svårt att få några bra.


Kommentarer
Postat av: Sarah -mamma till Alvin

Finfint! Kul att fixa med naglar och så. Köpte fina klistermärken på Ullared sist jag var där till naglarna. Som gravid får man ju tjocka långa naglar så nu är det kul att fixa dom. Annars brukar mina naglar gå av hela tiden. :)

2011-03-22 @ 13:31:49
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!