I går kom den

I går när jag var på gymmet så hade jag 3 missade samtal på telefonen och jag undrade av med kunde va när jag stod är o bytte om så ringde telefonen igen . Det var han som hade hand om utkörningarna på soffor.  Och vi bestämde att han skulle komma i går kl. halv 5 kvart i 5 man han var här  vid 5 tiden . Robban o han som körde bara upp soffan o den var stor o tung och några problem uppstod men inget vi kunde lösa så vi fick upp alla delarna  o nu står den här på plats i vårat vardags rum vi är nöjde med soffan o den är enormt stor. men mysig .  vi vart klara med soffan vid 23.30 i går så stod den på sin plats och allt var fastskruvat och så vidare.  Så det hans inte mysa mycket i soffan men vi satte oss i den i alla fall o konstaterade att den kommer nog bli skön när vi har suttit in den lite för nu är den rätt hård man häller det än  för mjuk för det går  ju inte att göra något åt.  men så här se våran soffa ut nu i alla fall

det var rätt svårt att få bilder där hella soffan var med men så ser den i alla fall ut.. 
ny matta och bord kommer med.  men  dom  finns inte här hemma just nu.


Kommentarer
Postat av: sandra

Snyggt det blev med soffan =) !!!!

2011-03-19 @ 13:52:37
URL: http://mlamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!