Hemma.

då ahr man hunnit med allt i dag  som skuell ha hunits med och lite där till. Dagen / NAtten va rju inte den bästa man så kan det ju va så en bra start på dagen fick man väl inte men det funkade i alla fall. tog mig till personalmötet på jobbet och var där sedan till skolan slängde i min lunch och sedan till lektion när vi slutade för dagen drog jag en vända på stan för att leta efter strumpor då jag tror det bor en råtta i min garderåb för helt plötsligt så är alla strumpor sönder.  så jag hitade två packet med strumpor 3 BH  på rea och jag var överlycklig att komm biligt undan. under hundralapen kosta dom styck. vilket är ovnligt med min storlek  kan ju få lägga utt krin 300.  sedan var det två tröjor på rea med och så har jag köpt en present till prinsen mig då vi snart firar 4 år i hopp o då tänkte jag överaska honom med en lite sak tiden gick undan i alla fall mellan skolna o jobb så snart befan jag mig även där. och nu  är jag hemma o sak gå till sängen för o ladda upp mig  för i morogn.

Degen börjar så så att jag går upp kl 6  gör mig klar för skolan och är det till kl 11.10 sedan bär det av hem där jag sak paka i hopp mig lite. vid 12.00 eller 12.30 kommer Ninna o hämtar upp mig och då ber det av mot tranås spa. vad det heter exakt har jag inte koll på måste jag med ge.  Men jag hoppas på en under bara dag och lördag där.  i morogn står det ansiktsbehandling på chemat och 3 rätters midag. och dagen där på är det en 80 min behandling  för hela kroppen med marsege och inpakning. o vad jag sak njuta o jag ser fram i mott det.

Prinsessan här hemma mår bättre och det har vart bra med henne under dagen och honm har inte kräkts mer och var pigg o ingen febber så vi vet inte vad det kan ha varit vi är glada att hon är på G tillbka o att hon slap det där med kräkset för gud så hämskt det var att se på o knna sig så hjälplös.  o se hur hon lider själv o inte riktigt förstår vad som händer.  ha en bra natt sömn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!