Hällre vi än olivia

Det är väre i dag med. nu är det hosta snor öron hals och febber inget roligt. Och nu sitter jag här för  att ta mig till skollan något jag skulle kunna strunta i men jag är tvungen att ta mig till skolan så får vi väl se hur länge jag kan klara mig att vara där.  i dag är det grupparbete som står först o sedan människan socialt o kulturelt inga lektioner man vill missa. för på en lektion missar man så grumt mycket.  så man ligger efter till 100 % var borta föra veckan från hennes lektion o hade ångest över det ..  så vill inte vet hur det kommer att kännas denna gång om jag går hem men får se hur det blir ger det ju ett försök i alla fall..
så här känner jag mig======>

och allt på en gång.  humm nu blir det en panodil, och bisolvon för hostan. och en kopp te sedan blir det bussen till ksolan för o se hur länge man orkar. att jobba är inget jag sak göra i dag onödigt att msitta ner dom jag jobbar gåt.


Kommentarer
Postat av: Sarah -mamma till Alvin

Krya på dig!

2011-03-24 @ 16:52:04
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: sandra

Hoppas du mår bättre snart. Själv har man bara hosta kvar och lite snor =) Hostar upp mycket slem på morgonen sen är det bara torr och rethosta..

2011-03-25 @ 10:12:45
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!