Fy fy F..

Jag säger nog bara fy fy F.. kände va min hals i går att den var lite iriterad på kvällen när jag gick i väg till jobbet. men tänkte det är ingen fara  går nog över. men nej nej. vadknade för ett tag sen o halsen är vära. jag har rethista på det hela för att allsen är eller känns bara tor o en kliande känsla. men inte nog med det så gär det utt till ena örat med på vänster sidan för väl se hur denna dag slutar. Jag som skuell til Gymet i dag får nog ta o utesluta det. för jag vill ju inte att det ska bli väre en vad det är.
Till skolan måste jag vilket fall som hälst för vi startar med grupparbtet i skolan i går  men vi hadan inte gör något mer en att dela in  dom olicka rubrukerna vem så skuell leta efter fakta till vad. Så det blir hård körning i dag. trots deta.. :( fy fy vill inte.. hoppas det går över till i morogn .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!