då börja helgen

 ja här hemma är det full rulle o Olivia styr som valigt med det inna med det tredje men det är ju så barn är. Ocvh något man lär sig leva med. Hon ha rju blivit en stor tjej o trort att hon är så stor att hon estämer med sin villja men  så är det ju inte och det krokar rätt mycket.

Annars så ser jag fram i mott min lediga helg som består av familje myss i nya soffan och så är det tjejkväll  som gäller i morogn och det ser man med fram i mott för det var ett bra tag sen sist nu.  Men det är bra att vi försöker och fåt till några träffar tit som tätt i alla fall.  Nu ska jag slänge mig i soffan o se  i fall vi kommer fram till vad vi ska lagga för god matt och i fall vi sak åka en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!