Sommarlov


I går kl 9. 00 så började jag mitt sommarlov. något man har längtat efter men det är ju inte samma kännsla som man hade när man var mindere. Då var man överlycklig och stutsade upp o ner nu kunda man bussa o lek hur mcyket man ville o slippa alla läxor.  Man åkte ut på landet och kunde sola o bada och umgås med alla sin väner. Vist var man på fritis i bland man där hittade man ju med på roliga saker o äventur så man tyckte det var lika roligt där.     Men som i går det känndes inget specielt i kroppen skönt att veta att man klarar av alal kurser och att man får ett bra slut betyg i alla 3 som man är mer en nöjd med. och lättnade över att man inte behöver tänka på allt som måste göras i skolvägar. Men man är ju snart tillbaka där igen.

Annars så känns det bra nu kan jag fukusera på familjen, mig själv och jobbet.  Jag börjar inte jobba hårt direkt utan vecka 26 så börjar jag säta fart på mitt sommar schema o jobbar mer en det jag brukar.  Det känns helt okej faktist.

I dag så ska jag hämta prinsessan våran tidigt på förskolan. Så ska vi bege oss till Bestemor/ åldemor för lite tid med henne var ett tag sedan Olivia träffade henne så det lär bli trevligt. hoppas ni med  får en bra dag och en trevlig långhelg.  själv jobbar man både torsag och lördag.


Kommentarer
Postat av: sandra

Skönt med sommarlov =)

2011-06-02 @ 09:41:34
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Snart mamma till två

Trevligt med sommarlov! Vad ska ni hitta på för kul i sommar då? Kram

2011-06-02 @ 12:13:22
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!