Nu är midsommar för bi oss.

Jag har inte lakt ner energin på att blogg under helgen. Dels så har jag befunit mig på jobb och så har vi inte varit hemma.  I Torsdags åkte vi ut till Robbans föräldrar och där har  Olivia vart till i  gå. medans mamam och pappa åkte  där  i fårn på lördagen . jag skuell upp o jobba heldag på söndagen o R skuell ha Myss med grabbarna. 

Midsommar har varit bra, men man kunde ha önskat att det hade varit lite varmare. Olivia sprang omkring o lekt o styrde henne rörde det inte så mycket i ryggen att det var lite kyligt. Hon dansa runt midsommarstången som hon o Farfar hade gjort o vi andra fick följa med eller stå o tiita på när Olivia dansada och upträde.  det vart sill och ptatis med dess tilbehör och så grillade vi på kvällen fans även tillgång till lite godis o olicka goda drycker. 
Våran midsommar var lung o harmoniskt så som en midssommar sak va när barn är med. 

Olivia o Farfar ritar.

 
 jag med mina ny in köppta stövlar som vart dissade hårt.  jag fick höra Vad 'är det där för Stadsstövlar.
Jag trivs med dom i alla fall.

regnet komm när grillen tändes så  Roban fick flytta den under tak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!