nu!! äntligen jordgubbar med mjölk

Nu så känns allt lite bättre i alla fall. kom till jobbet o fick som överaskning at jag skulle ha en sommar vikarie gå bredvid mig i dag så då var jag ju bara tvungen att lägga bort det onda huvudet och att min dag inte vart den bästa.  Gick bra att ha en som gick bredvid det är den 2 personene jag har sedan jag började men den känns lite konstigt när dom är äldre en en själv. Men man får ju strekka lite på isg då o känna sig stålt tycker jag i alla fall.

Nu så sitter jag och mumsar i mig en talrik med svensaka jordgubbar som jag köppte i dag på väg för o hemta olivia  fårn dagis . och jag köpte dom va min bror som står o säljer. lite roligt faktist att gå ditt då. Så mitt humör kan ju inte va bättre när man får ätta sådan godigheter. sedan blir det sängen för mig.

ser det inte bar helt underbart gott ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!