Lördags mys

 Har  vi haft hela dagen men ingen stress mycket skönt.  Gick upp o åt frukost i hopp Robban skulle i väg i fiska o jag hade bokat in träff med min älsta lillebror som fyllde år för över en månad sen men vi har inte hunnit med att ses efter det jag jobbade den helgen och oliva var även sjuk.  Men nu har vi tagigt igen det. Olivia träffade även sin minsta morbro med och sin mormor och morfar en sväng när vi ändå var i trakterna. Gammelmormor kom upp en sävng med o hälsade på oss. Vi tog oss en promenade hem fårn HC  och även en runda i vrineviskogen mcyket skönt Olivia sov o jag njöt över att bara vara och kunna släppa tankarna fritt. En helt underbar dag. nu så står det lördags mys  i soffan med chips och dipp och Olivia har en liten godis påse med några godis biter i hon står o smaskar på gust nu.  ha en helg.. 

 Vill även tacka Sandra för i går! När vi var där på födelsedagsfirande  och förlåt att presenten vart kvar hemma får lämna den i veckan. kram på dig!


Kommentarer
Postat av: sandra

hehe tack, bara att ni kommer förbi =)

2011-06-13 @ 16:41:08
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!