Kråkholmen säger jag bara!!!!!



i dag var första gången jag gick på Kråkholmen o FY FAN säger jag bara. Förstår nu varför folk går på dom visningaran. För jag har skratat så att trårarna har runit. Trots att vädret inte var det bäste o jag kände så där inför att gå så ångrar jag inte en minut av det. Trevligt att gå med jobbet o gör något med dom  och så var den så bra i år heter pjäsen Prästens lilla kråka o den är dö bra mycket musik o dnas och roliga kommentarer vill jag säga.  Skullekunna gå på den igen. Maten var så där tyckte jag men den gick o äta.  Så ta schensen o gå om ni funmderar på det eller blir bjudan för jag tror inte ni kommer att ångra er.  och jag kan även medle att det finns ögongodis att se på för os tjejer. mums var det.. 




Kommentarer
Postat av: Snart mamma till två

Åh, vi har pratat om att gå i två år nu men aldrig blir det av! Skrattade ni mycket?



Ja visst växer barnen fort, otroligt!



Då vet jag att det fortfarande är hemligt, kommer tillbax när du gått ut med det för alla! :-)

2011-06-16 @ 12:58:36
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!