Hur lång tid tar det för er?


Vad är normal tid vid frukostbordet. Det har jag tränkt på dom senaste dagaran ,Dom dagaran som Olivia har börjat sent och äter frukost hemma så får vi sitta upp till 1 timma vid frukostbordet innan hon är klar. 
Vet inte riktigt vad det beror på  men nu så har hon vart så ett tag.  Hon sägar att  man inte behöver frukost men inte alla dagar utan bara vissa. Men skam dem som ger sig det gör ju inte vi så till frukostbordet ska hon och där får hon sitta tills hon ätit upp sin frukost.

Hur lång tid tar det för er  när ni/ du äter frukost??

nu ska jag ta mig en  kopp kaffe tror jag.. eller kanske en latte.


Kommentarer
Postat av: Snart mamma till två

Hehe här går frukosten undan då det är den värsta måltiden på dygnet enligt Alvin. Tar mellan 5-10 min och då är jag glad om Alvin fått i sig sin oboy/juice och smakat på sin macka! :)

Hur har ni det på sommarlovet då?

2011-06-10 @ 16:56:14
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!