vad är det för dag?

Jo mamma det är Lördag i dag, då får man överaskning.
 Och översaknign blev det bär vi packade in oss i bilen och åkte mot söderköping. jag olivia oich hennes farmor o farfar. I söderköping  titade vi på alla båtar och så fick hon sin överaskning 2 kullor glass mumsigt gott.  och vädret var ändå bra inte strålande sol och blå himmel men i alla fall uppehåll och lagom varmt.

I går när  jag hämtat olivia på dagis efter mitt arbetspass så kom Olivias farmor o hämtade oss och vi begav oss  ut till skogen. Det var ju så finnt väder så det var ju bättre där en inne i stan man fram åt kvällen/ natten så vart det ju dåligt igen . och jag tyckte det var så där med ovädret men OLivia vaknade inte till i alla fall utan sov sig igenom det vilket var skönt. Så nu har dte vart 2 näter men dålig sömn så i dag är jag sjävl hemma, då robban är i väg o fiskar o bor i tällt vilket dom gjorde i går med och jag inte har någon förståelse till i detta oväder som varit på kvällarna. Och våran Prinsessa är ute hos sin framor o farfar där hon trivs som fisket i vattnet nästan s¨å man ångrar att vi själv inte bor i hus när man ser hur hon blomstrar upp på ett helt annat sätt där ute.  hon vill vara där alla dagar i veckan o avsätt väder o vind.
 
Nu blir det i alal fall en dusch för min del sedan blir det nog sängen och lite läsning om ögonen orkas hållas uppe.  och snart kommer det nog en enorm regnskur för nu vart det svart utanför hoss mig kan tror det är natt. I morgnon väntas en heldags arbete så jag vet vad jag gör i morgon.


Kommentarer
Postat av: Snart mamma till två

Tack! :-)

Lyxigt med tvåkulors i sörping.



Men ni har väl tittat lite på hus va? Blir det inget av den saken?

2011-07-23 @ 20:14:04
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!