Sömn vad är det!!!

Ja då jobbade man kväll i går och jag var väl hemma vid 22.45 tiden och kom i säng strex efter det var helt lsut. Men sömnen varade inte länge. För vi flög upp ur sängen vid 00.20 av värdens muler o brak. Jag satte nog hjärtat i halsgroppen uten tvekan. det slutade ju inte där uten man såg hur himmelen lystes upp av massa blixtrar och sedan så kommer mulret man det komm fler blixtara en muller.  vi ha rju vår dotter som inte tycker dte är kul så. hon kom till våran säng viöket slutar med att det var varmt trångt och en rädd prinsessa som krypper in till en. Och så allt muller. vid 3 tiden sommnade  vår töss om igen . men då var det någon anna som satte igågn här hemma ( den lille i maggen bestemde sig för att vara lite aktiv så jag låg där o hade såvrt att somna. är ju så underbart att känna att det är någon där inne. Nu ska man snart till jobbet i vilket fall som hällst o sedan så får man ta helg. Jag fick en ledig oväntad helg för det skuell varit en jobar helg. Men skönt ändå man ser väl så där ut med vädret. he ne bra dag nu jag sak försöka göra mig pigg o glad tänkte jag i alla fall. kan ju inte se ut som jag går i sömnen inte.


Kommentarer
Postat av: Snart mamma till två

Alvin tyckte inte heller det var kul med oväder. Stackars djur o barn som blev rädda inatt.

2011-07-22 @ 11:50:47
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!