regnet det bara össer ner.



Rengnet det bara össer ner utan för våra fönstrer, men det är glada goda minner i alla fall. Mamma Mamma vi kan hoppa i vatten pölar i dag. :) 
Så i dag blir det rengnkläder och stövlar när vi så småningom ska ta oss ner till dagis. I dag ska tössen gå mellan 11- 16.00 så  det är inte många timmar det handlar om och det är första dagen denna vecka hon är där.
en själv jobba rju fram till kl 22.00 i kväll så när man kommer hem i dag så blir det sängen direkt för sedan på fredag så köra jag ett morognpass. Sedan så lutar det åt att jag kan få en ledighelg fast jag ska jobba. Får reda på det under dagen.  Och skuell jag nu bli ledig så vill jag ha finnt väder så vi kan hitta på en massa skojigt som att ta en utflycktsdag till en badplats för att kunna blöta oss lite. Men får se hur det blir, det är ju inte så att det vart toppen väder under denna vecka i alla fall. Men bara det är finnt väder när vi ska ha semester så är jag så toppen glad. 

mina finna stövlar.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!