Morgon

Då är vi vakna här hemma och vart det sedan kl 6.30 men vart lite morogn mys i sängen innan vi gick upp för jag och tössen är lediga i dag. VÄdret ser inte så lovande ut men så länge det inte öss regner så gör det mig inte allt för mycket.  i dag vet jag inte vad vi hittar på men något kul blir det nog . olivia vill myssa ner sig nu i soffan efter frukosten o se tummelisa så det gör hon nu och jag sak nog ta o göra mig klar om vi  får för oss att vi ska i väg.
kanske blir en sväng för o hälsa på åldermor men  vi får se. Annars så had ejag nästan tänkt vrineviskogen eller vassaparken men allt beror på väder o vind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!