Att jag utsätter mig för detta.

I dag så begav vi oss till kockartorpet till åldemor. Vi gick hela vägen ditt o så var vi i parken o lekte lite innan vi gick o möte upp åldermor.  som befan sig i klockargården för hon håller i hantverkskafe där. Så vi gick ditt o åt lunch med henne och fikade med dom på hantverkskafet. Olivia bussade med alla saker och målade med vattenfärger och färgpenor. Vart mcyket finna teckningar och nöjd vart hon.  Sedan så gick vi hemtill åldemor för  o gå ut med åldermors hund engel. Och efter det begav vi oss hem. Så vi gick hela vägen hem med. Något vi kanske inte borde ha gjort.

Jag har ju foglostning och ska jag inte anstränga mig för mcyket. Men samtidigt inte låsa in mig . men med allt det gående och lyftande det belv upp o ner från gungor o så vidare så känns det i hela kroppen kan jag säga er. jag har smärta i kropen o är väldigt tröt. snart så ska tössen sova o strex därefter så kommer nog jag med somna.  tänkte jag skulle passa på i kväll att ta ett fotbad ochatt fixa till naglarna så det ska ske när hon är i säng sedan berger nog jag mig med till kunnden o sängan för o villa upp mig så jag klarar av arbetsdagen i morogon.

tog tuvär inga bilder i dag så tog några gamla bilder på oss. och härär hon inte 1 år änsingågn det är ett bra tag sedan



Kommentarer
Postat av: Snart mamma till två

Du får tänka mer på kroppen nu!



Jag tänkte mer om mor/farföräldrarna hade semester.



Vad ska ni hitta på på semestern nu då?

2011-07-21 @ 09:00:19
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!