2 dagar kvar.



Nu har jag bara två arbetsdagar kvar den här veckan som kommer sedan så börjar jag min semester och på söndag så bär det av på semester till västervik med. I västervik så har vi bokat in oss på en stuga och vi hoppas på helt underbart väder undertiden vi är där så det blir mcyket bad och lek.  Vi har inget direkt inplanerat när vi åker ner utan vi tar dagaran som dom kommer för vi har ju semester. Så nu är det dags att börja små packa och sedan skriva ner en lista på vad vi ska och behöver ha med oss. Här hemma hos våran katt så har vi en som både kommer va katt och lägenhetsvakt vilket känns väldigt skönt.

Olivia började sin semester nu i fredags så vi sak ta o hitta på lite rolifa saker nu i vecka med som kommer . då jag jobbar två kvällar så kan hon redan nu få semester. känns även skönt o veta att nästa sommar som kommer så kommer vi ha hela sommaren att njuta i hopp. 

Ne sak ta o hoppa in i en dusch och frächa till mig efter jobbet nu och sedan så kommer min älsklingar hem.  så i dag blir det söndags mys med familjen.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!