Feb. 22, 2011 mamma dotter pyssel.

oj nu har det hänt lite dom senaste dagaran jag o Olivia har pyslat och så har jag renstat olivas rum på leksaker som ska kastas, saker som ska sparas och sådant vi kan ge bort.  Vart en del o så flyttade jag om lite med.  bra vart det o nu är det städat i hennes rum med. samtigigt så frostade jag av våran frys och det behövdes verkligen . De är  det som har hänt.  I Dag så jobbar jag kväll/ eftermidag. mitt pass har blivit ändrat så jag jobbar länge i dag.  Men det blir bra pengar sedan i plånboken .  olivia springer gust nu o lagar mat till oss alla här i familjen tillomed katten lagar hon mat till får se vad som hittas på i dag  mer.  Jag behöver plugga igentligen men får väl se i fall jag får någon sånda tid. Annars så blir det kvällen i morogn som gäller. För nu är det mycket som ska göras och jag känner pressen på mig som fan. Och så har jag prov när jag kommer tillbaka till skolan o jag vet i fan i fall jag klarar av det som det är i nu lägget. 
Får ta o lässa igenom allt inan jag går o lägger mig nu  om kvällarna.
 
pysslet som jag och olivia har gjort är bostäver till hennes dör.

så såg dom ut när vi kom hem med dom

så såg dom ut efter jag och olivia hade komit överens som färgerna som hon fick måla på dom.




så  här vart sedan resultatet i det hela.  jag och olivia vart nöjda o hon fick vara med under hela prosesen något jag tycker är bra stumulans o att baranen får försöka.



 det som är roligt med detta nu är att ingen kan ha licka danna som hänne. har vart inne på att köpa bokstäver klara men har itne riktigt blvit nöjd med dom när man ståt där  och sak välje mellan dom olicka man nu är jag supper nöjd o glad. se vad nässta pyssel mellan mor o dotter bliir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!