till skolan och hem igen, och snart till skolan igen.

Vilken   dag Vilken dag kan jag bara säge.  Inte mcyket sömn för oliva är sjuk här hemma o alal vi som har barn vet hur nättern kan se ut då. inte nog med det så har R också blivit sjuk . så han var helt väk i natt så då  får man köra  själv. och så sak man upp kl 6 för o ta sig till skolan med. Men det är det underbara med livet. DEt är ett sådan liv men väljer när man skaffar sig barn.  Vissa dagar får man bitta i det sura äplet.

Men  tog mig till skolan för o va där en lektion för o sedan åka hem igen för Olivias feber inte lakt sig än och hon har haft febber i 4 dagarn nu inget bra för dom små liven. Så Tänkte att nu måste vi till läkaren ringer till vårdcentralen när jag är i skolan  får den trevligt rösten får deras svarare i örat o tänker  ja då är  det bara tt börja knappa . knappar in allt o får svarer vi ringer upp vid halv 12. Ovh som förälder  är man ju redan orligt och upp given över att man inte vet vad man ska göra för sitt barn när den har haft 39 graders feber i 4 dagar. Och vet att det inte är allt för bra. Så jag  tar min saker o tänkter att jag tar mig hem i alla fall. Och så ringer kag jill 1177.  där var det också kö tid på 13 min som vart typ 20 min jag får vänta. tänkte att jag råd fårgar  dom  om det är så att vi kan fortsätta ge alvedon för det sak man bara ge i 2 dagar står det och i fall det är så att man borde åka upp med henne. För mat kommer det inte i så mycket mest flytande fortm vilket är bra.  hon sägar att det itne rä så flaigt med fyra dagar men  om det inte lakt sig till i morogn så sak vi ringa till vårdcentralen tidigt på morognen och  gå ditt o låte en läkare se på henne. Sedan så får  vi även klar täken att  hon vår ta alvedon om så behövs. men bara om hon är almänpåverkad av febber. alltås nedstämn och inte pigg. Men det är hon just nu i alla fall  för hon dansar lite men  ändå inte den energin som hon brukar ha. Så får se  hur det blir i morogn. men hoppas på att det lägger sig så man slipper gå till läkaren med henne. 

Så nu är jag hemma  under denna här lektionen som slutar om 20 min  och under lunchen sedan blir det tillbka till skolan som det ser ut nu i alla fall. och  sedan i kväll så jobbar jag med. Så det blir ett tuft pass för sjukligen R  här hemma.  Så nu ligger han o vilar upp sig medans jag r hemma. Får väl se hur denna dag slutar så länge jag håller mig frisk nu så inte vi alla är sjuka så är jag glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!