tack tjejer.

i dag vart det en fika på satn. så jag träffade upp leha kvart över 10 och så  hörde sandra va sig så vi tvingade ner henne med till stan nyvaken o dan.  jag hade ju ett ärende på stan o det var att byta en min sportbeh som jag hade köpt  så nu är det gjort med. vi tog oss en vända på stan med. när vi alal fundade något. jag köpte 3 böker på bock rean två kockböker. och en bok  som  handla om olicka sjukdomar o så vidare fårn bran upp till 0 till 8 år.    är nog en rba bok att ha hemma o så var dne billig. fanns  många böker nu som var för oss färeldra med baran och som ska ha baran . inte bara för oss med små  barn uta även tånåringar så rekomenderar stort att gå  ner o tita. masas och andra bra hälso böker fans det med och pyssel samt mat böker.
Men tack så mycket tjera för en trevlig förmidag i hopp inna jag ska i väg o jobba o nu sak jag sätta mig o plugga. lite tråkigt att jag tappade min halsduk men jag hoppas att jag inte dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!