snart dags Och Skola bekymer.

Jock Ove o svea har vart här o  fikat o svea o oliva gick väldigt bra i hop. trrts det var ett tag sedan som sågs. var lite blygga först men det släppte sedan. Nu är det snart dags att  gå mot jobbet för min del. och när jag kommer hem så vänat det en del läxor att göra. eller som måsta titas över till i morogn då jag har redovisning.
Känns så där inför  redovisningen faktist o jag vill inte va elak men jag hoppas att jag får jobba i hopp med någon anna nästa gågn för nu ha rjag vart med samam ett par gånger o  det känns som jag gör det mesta  o det tycke ritne jag är okej. Och jag ogilar när man inte gör det som man kommit fram till att man ska och   försöker kommamed några dåliga undan flykter trots att jag förklarat tydning att vi bara har denna o en gågn till på oss så   vi får göra det här hemma.  och när man sedan kommer sägar. ja men vi  fick itne tid till det här i går!!! ja man hemma skuell vi göra  o man bara titar o ryker på axlaran när man går i ¨skolan så får man faktist plugga hemma med man kan inte gör allt i skolan o på lektions tid blir iriterad till tusen på deta. alltså.

Men  sak nog ta o byta plats i klass rumet så jag inte sitter  igemter denna person för då hr jag itne lika står chans att haman med den igen för  det har vartis så satt vi jobbat med dom vi sitter bredvid. Så får se  hur det blir nu i slutet av veckan . jag vill ju itne verka otrevlig häller man jag vill inte bli iriterad o reskera min betyg. på grund av att någon itne gör det man kommit fram till .  svårt deta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!