skolan. och nu till jobbet

I dag hade jag två lektioner och dom var intresenta kände mig utvilad i morse men när jag kom till skolen och efter första lektionen så kände jag med dö tröt helt plötsligt vet inte vart det kom i fårn .  Så känner jag mig nu med.  Men i dag är det dags att jobba  så  här får man inte vara tröt inte.  börja rnu 18 och slutar 21.30. tiden burkar gå fort visa dager o andra dagar  går dom saktare när jag är där i jobbar o jag hoppas ävl på en dag som går fort. så jag får komma hem till sänga snart. för o möta dagen i morogn och hoppas på att man känner isg piggare.
Olivia är sjuk här hemma. Hon ha rjobbig hosta så o  hoster om nätterna o den kommer när hon sak sova ligger ner o så vidare samt så hade hon 39 grader i febber i  går kväll. hoppas på att det  ger med sig snart. frö hon ville  till dagis i dag. Men då fick vi förklara att  det  går itne för du är sjuk så  en hemme dag  med pappa blev det o lika så i morogn . sedan får vi se hur dte blir på torsdag.

Sista Lektionen i dag var en föreläsning om bröstcancer. mycke tintresent har vart på samma föräläsning för utt men likca tagen o intressant varje gång o inge är ju den andra lika. vart med dagrgen o vart oehört beröd. av det  så vi var några som  fälde lite tårar i dag vissa fälde med o vissa fälde minder. men vi alla hade  våra sjävl att vi fälde våra tårar. alla hade vi någon som hade drabbats av någon canser och va cancersjuka. Så i dag vill jag skänka en stor om tanke  till er alla och inte bara min när o kära som har råkat ut för dena tråkiga o jobiga sjukdom.  ta väl han om er. tänder ett ljus frö  er i kväll o skänker en varm tanke till er.
Täker även på dom anhöriga för det är även väldigt jobbigt för oss med. när Någon när får ett sådant besked. Men man kan se ljuset efter ett tag i bland inte alltid men  vet vilken oro man går i genom .

Med det sakt så  sak jag avrunda för nu så är det dags att göra sig klar för att ta sig till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!