nu är vi igågn/ nu är det gjort.

Nu ni nu är vi i gång med det hella och nu kan jag inte banga ur. För nu har jag mig ett träningskort för ett halvår och  då är det bara att köra på.  det gick på 900 kr för ett halvår på friskis o svetis. väldigt bra pris. Jag ha rju  då aldig tränar på gym förut så jag har haft ångest över deta  och haft ont i magen o undrat vad jag get mig in på kan jag ju säga. Men när vi gick hem i dag så kändes det väldigt bra o det har nog med Robbans förtjänst att  göra. han var en som hjälpte mig och sandra med att gå igenom maskinerna med oss och lagga fram ett träningsschema som jag  är hel nöjd med.  hoppas nu att jag  får bort det som sitter kvar yterst lite efter graviditeten.  men att jag  får en bra självkänsla o känner mig piggare o oarkar mer. Kommer köra mcyket rygg övningar vilket är bra för jag sak träna min rygg mycket jag som har min problem som kommer bestå resten av mitt liv.  Men nu på Onsdag sak vi  ditt o köra igen o hoppas att dte kommer känas bra då med. fast jag har en klump i magen.  Deta beror på att jag är så där att alal titar på mig o gör ajag rätt gör jag fel. och varför sak dom stira på mig  för jag stirar itne på dom.  o allt deta beror väldigt mycket på en dålig självkänsla hur man blivit behandlad för under skolåren neråt i åldrarana o även högre upp.  hoppas att det kommer gå bra i alla fall. Med sandra vid min sida så kommer det nog  gå bra. Vi är ju 2 och inte själva. vilket är bra för min del i alal fall för då måste jag ta mig ditt när jag bestemt träff med någotn  o vi sak träna i hopp. 

 så nu hoppas jag på bra resultat o att jag känner mig motiverad o inte ger upp


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack. Hur mår Olivia nu då? Alvin hade fått ett nytt virus, han fick hostmedicin bara. Inget pencillin hjälper inte mot viruset ändå.



Kul med träning! Har själv ett presentkort på Friskis. Tänkte börja träna där i höst. Då kanske vi kan köra lite tillsammans? Lycka till med träningen!



2011-03-01 @ 11:42:39
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vikommer bli snygga =)

2011-03-01 @ 18:52:52
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!