ja snart slut

då är man i mitten av helgen redan o snart börjar nästa veckan . Jag o prinsessan håller på o  gör i ordning oss  för att åka med hagebycentrum så småning om. för  o ta en ficka med morfar morbror o mormor.  annars är allt väl med oss jag känner mig väl inte allt för pigg till att jag ska jobba natt i natt  så jag börjar 21 och slutar 16. 00 i morogon snöndag så min helg slutar i dag kan man säga.  så nu komme rjag jobba 4 dagar i rad. Så inget sportlov för min del här inte men  så är det olivia sak  få va hemma i vilket fal  för jag jobbar kvällar. så vi sak ha en tvelig veckan tillsamasn som familj i vilket fal . så det hoppas jag på att vi får.

Står o skratar lite här  för mig sjävl för oliva har lärt sig låten mikrofonkåt. så hon går med tv kontrolen o sjunger på den täntk vad dom lr sig av sånger. kan ju hoppas att hon inte går i sjunger den på dagis. *ler* så  hon kommer o vill att man sak sättga på den låten. hur  sak man gå slälla sig till deta? hon vet ju iten vad det betyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!