I går tog det fart i baken

Ne har länge sakt o skrivit här att jag vill göra om här hemma. ochDom rumen  som jag vill  gör om är olivias rum o köket. och nu har det t Hänt. Jag har gjort om i vårat kök  flytat på skaer tagigt bort saker och satt  ditt o vart så nöjd med det. Det var fint med o ger lite mer färg i tillvaron.  och vart Glad att jag gjorde hlart allt i går med.
Bilder på hur det ser ut nu. Hur det såg utt inan ha rjag inge bild på grund av att kamran  inte ville funka.


 här står alla saker på sin plats.


Så vad tycker ni då om  det hela.  förut så var kaklet vit.


Kommentarer
Postat av: Leah

jättefint!

2011-02-13 @ 16:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!