hem entligen hema igen.

Ja jag är tröt o sliten kan jag ju säga om inte annat ont i ryggen.  men får hoppas på att jag blir om pyslad sedan med masage av min sambo. annars så är det bara skönt att va hemma o kunna göra va jag vill  och så vidare...  Nu dröjer det ett tag inna näsat natt pass blir av Skönt det med.  men i bladn är jag för snäll så jag har svårt att säga nej och så  vill man inte riktigt häller för då kanske dom iten ringer  sen något mer när det behövs.  men nu väntar en mysig hema kväll med familjen. lite lördags mys på söndagen.  alal förutom jag är ledig i morogn . Jag jobbar morogn så det blir även tidigt till säng i kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!