fortfarande lördag.

ja  det är lördag kväll nu o timmarna börjar ticka ner så det blir närmare o närmara att jag snart befinner mig på jobbet. Vet itne vad det är men jag känner mig inte så på att jobba har skänt så att urs  jag vill inte jag orkar inte och nästan  önskade att jag var sjuk men vet inte vad det breror på. Har alldrig riktigt känns så här förut o jag trivs med med  jobb men tror det är det att jag insåg att jag inte skulle ha tagigt på mig deta arbets pass för det är ju så att jag inte ska inte jobba där  jag brukar utan på ett ställa som jag senast var på för en månad sedan så kan tänka mig att det beror på det. hoppas bara dagaen kvällen går för bi o att dagan går fort i morgon så jga kommer hem o får sova. för jag är ass tröt i dag. Vill inte klagga på jobbet igentligen för jag är Glad över att jag har jobb och att jag kan plugga samtidigt. och jag är glad över att dom jag är hoss trivs med mig så att jag får jobba.  så ser det ändå positivt . tor det kommer kännas bättre när jag väl är på  väg till jobbet o när jag är där.
 hoppas ni får en bra Lördags kväll.  i alla fall jag vet vad jag gör i dag/ natt och i moorgn dag. men tor att man har lov fårn skolan dena veckan med så  då får man lite mer vila.  men måste plugga en massa endå .  för har 2 stora arbeten och ett stort prov.  när jag kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!