en besviken alla hjärtans dag.



Ja hur var nu alla hjärtans dag för er där utte. min var inget  vidare. jag är besviken.  och då är ju stort besviken.
På morognene när jag vaknade gick juag upp o va på bra humör o kände att det kännes ändå bra fast kl var 4 på morognen o jag skulle till jobbet. Fixade med ett kort till R och med hans tröja som han fick va mig på morgonen och så var ju prinsessan våran tvungen att få något med  om pappa får öppna paket så  hon fick 2 par byxor o en tröja till dom  och det avr något  hon ksuell ha fott vilket fal. Glad var hon  o R med. Men jag då.

Jo det började  ju då me datt jag vart utelåst  till jobbet så jag komm itne i 13 minut ute o ass kallt var det. Men vad skuell jag gör mer en att gilla läget jag o den andr aosm jag jobbade med stod där till kvart i 6 då det kom en granne o öpnade porten till oss.. Tack så mycket för den stjälen som hjälpte oss för vet inte i fall jag hade klarat av o stå där  i en kvart till. Sedan flöt dagen  på som den skulle. MEN JAG VART BORTGLÖMD PÅ ALLA HJÄTANS DAG AV MIN EGEN SAMBO någgont  som jag är grymt besviken på..!!!!!!!!!!! ingen blomma eller fint kort elel paket fans det till mig o jag som ändå trort att jag sa till mig sjäv  köp inget för du lär nog bara bli besviken för det ha rjag ju blivit för o så vart det.  tänk så rätt jag kunnde få. Det är ju itne första gågne jag inte fott något paket när det gäller sådan saker. som morsdag bland annat, och  några till dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!