då var det dag för denna dag!

I dag har vi den roliga dagen här hemma o det är sprnga i tvätstugen dagen så  dom första maskinerna är i gågn nu o så lär det hålla up hela kvälle.

I dag  följde jag och oliva med robban till ishgalen där han möte upp coffe  så  dom lekte av sig lite på isen bland alla små barn  när dom hade gåt och robban o coffe hade isen för sig själva gjord ejag o oliva en fulig vi gick utt på isen för att olivia skuel få känna  på den lite. Så nu tor våran prinsessan att hon ha råkt skriskor. robban tog upp henne i famnen o ¨kte en sväng runt rinken men hon tycket det var så där o så peka hon på sin skor o sa jag har min skriskor. o  vi bara tita på henne o log.

När vi kom hem så gjorde vi lunch och när vi ksuel äta så satte sig Olivia o somna i hennes stol  så söt så ..

Ja det är det som har hänt o kommer att hända. I väll är det även familjen anorlunda o det är något som jag tycker om att tita på så det blir att se det i kväll kl 8 på kanal 4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!