då bär det snart av.

I dag bär det av till linköping till ikanohuset för att gå en sväng på ikea.  att vi åker ditt är för att bestemor sak ha en ska där o hon kommer inte i väg sedan är jag ute efter förvarings boxar så jag hoppas jag hittar några.  Annars så måste det pluggas här hemma i dag.  och det står högt upp på listan med. R åker snart till åre o då ha rjag två redovisningar på min 2 stora arbeten som ska var inlämnade o  jag kan tänka mig att det inte kommer finns så mycket tid till att sitta o skriva dom två då.  och så kommer det nog fler uppgifter också på detta.   nu på fredag vänbtar det ett prov i Omvårdanden som jag är väldigt nervös over och inte kommit mig för att börja plugga till det än. Men jag är en sådan som inte kan börja lässa in för tidigt häller. och så tycker jag om att känna presen.  Något som jag ändrat mcyket på nu mott hur det  var föra gången när jag pluggade.
Nu har jag gjort arbeterna i tid o inte vart ute i sista minuten  för o känna pressen utan gjort dom i alla fall. Men det beror på att min livs situation inte är den samma längre. och när amn har små  så vet men itne när man får tidn så då är dte bara att ta vara på den när man  får den . 

Ne nu avrundar vi  sak klä oliva  det sisat o sedan är det ut till bilen och mot linköping som gäller. Ingen byr shoping sak det bli i alla fall. oliva ska ha med sin växa o plånbok säger hon för hon sak med handal får väl se i fall hon ha rnågot kort att handal för *ler*  i deras värd funkar det ju i alla fall det är ju huvud saken .  he en toppen dag
 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej. Har missat totalt att du börjat blogga igen. Du hade ett upphehåll där ett tag.



Oh, visst är det tråkigt när barnen blir sjuka? Läste nu din blogg om Olivia o de låter ju precis som Alvin.

2011-02-28 @ 20:51:43
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!