Ursh Hur kunde jag!

i dag känner jag mig helt lsut efter skolan i dag har det vart en heldag fårn kl 8.10 till kl 13.30 vist inte en riktigt heldag men det kunde ha blvit.

I dag var det betygsnak i ena ämnet. Jag viste vad jag skulle få i betyg redan på grund av att jag körde ner mig så dant och det var så mycket i ksolna tt jag valde bort en uppgist som man vår tvungen att göra om man ville satsa på mer en G. Jag kände då att jag inte orkade för det var så mycket i alla andra ämnen med samt med annat runt om.

Så ett G fick jag ju i mitt betyg nu i alla fall man had ejag bara gjort den där förbanade uppgiften så kunde jag ha fott så mycket bättre betyg..  och då syftar jag på MVg.  trode inte att jag låg så bra till om man säger så..  trode mer på ett svagt VG i allt annt. men Jag tog verkligen grisen i säken kan man säga.

Ne nu ska jag nog gå ner till källaren o leta reda på Granen för Olivia vill kläGranen nu då dom har gjort det på dagis samt att Bestemor har sin gran klar. Annars så brukar vi inte sätta upp våran fören dagen inna julafton eller som först fjerdeadvent. Men det blir nog bra med att få upp den. sKa nu ta mig en kopp kaffe med och en lussebule.


Och försöka sluta depa över mitt nerslag mott mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!